fredag 25 december 2009

GOD JUL!

...
eller
god fort-
sättning?
Var går gränsen?
:P Jag har haft en
jättebra julafton!
Fått jättebra klappar,
den bästa va från David,
ett obejktiv till kameran! :D
Blev superduperjättemegaglad :D
Igår började julen här hemma, jag
och David bytte klappar innan vi åkte till
mamma och pappa, där bytte vi klappar med
dem och Albin och hans familj. Sen vid 11-tiden
kom min morfar, moster och kusiner med familj.
Då blev det julbord, sen kom tomten och sen blev
det kalle och julgodis! Vid 17 åkte vi vidare till Davids
mormor och morfar och åt ännu ett julbord och godis
mm... och sen lekte vi paketleken...! Idag har det varit lugnt...
Ätit rester hos mamma och pappa och spelat ett spel de fick av
oss igår, skoj :) Ikväll ska jag hem till Jannike och dricka vin och
sjunga singstar
:) Ska bli
kalaskul!
PussHej!

1 kommentar:

Jannike sa...

Kan ju säga att jag hade störtkul igår... Mkt mkt roligare än om vi hade varit här! :D