tisdag 15 december 2009

3 dagar kvar!

Sen är jag ledig i 9 dagar! Det ska bli så underbart skönt! Har inte varit ledig nått sedan semestern i somras... och dessutom jobbat pisstider och/eller övertid sedan 1 september! Så det kunde inte passa bättre...

Hoppas bara att jag kan slappna av på min ledighet... vi vet redan nu att det kommer vara kaos på jobbet även då... känns inte så kul direkt...

Har haft medarbetarsamtal idag... spytt ur mig en massa skit som jag sparat på länge... Inte pratat med chefen om det iaf... men nu fick hon veta en massa som jag känner... Skönt de...

Men iaf... T R E . D A G A R . K V A R ! ! !

Nu ska jag borsta tänderna, sen blir det nog sängen... Har börjat kl 6 istället för 7.30 både idag och igår, så känner mig en smula trött...

PussHej!

Inga kommentarer: