tisdag 11 augusti 2009

Vad har hänt det senaste?

Jo...

I lördags va det shopping för fulla muggar på Ullared och hualigen va kul vi hade!! :D Det kanske kommer ut en video på facebook snart, vem vet ;) haha!
Jag shoppade loss riktigt ordentligt, kom hem med en massa kul, men dom fina trosorna jag köpte är borta... :S fick tydligen inte med mig dom hem... :P
På lördag kväll va det lite party party hos Elin, trevligt värre :)

I söndags va jag och Älsklingen ute på Spiken, åt en JÄTTEglass och spelade minigolf! Mysigt mysigt, men golfen kunde ju gått bättre... grrrr....
Sen åkte vi hem till min mamma och pappa, vi åkte till deras ställe i Söne och sköt med pappas luftgevär, skiiiitkul!!! :D Med det roligaste är ju inte att skjuta på poängtavla, utan en massa annat... som äpple, fönsterrutor (redan trasiga), körsbär, kapsyler och hör och häpna: TÄNDSTICKOR!!! :D Jag lovar, jag skojar inte, jag sköt ner en tändsticka på 12,5 meters avstånd, stående med stöd, TVÅ gånger! :D Jisses vad vi tappade hakorna allihop! :D Vaaa kul vi hade!!!

Igår va det räkbuffé på Harrys med David, Åsa och Martin, mycket mumsigt! :) Vi lyxade till det en aning jag och David :) Till maten blev det ett glas vitt för min del och en öl för Davids del och till kaffet blev det varsin Bailyes Mint! Smaskigt! Firade lite, jag har nämligen fått en plats på en fotokurs! :D Japp, den 14:e september ska jag börja en fotokurs på Medborgarskolan här i stan, ska bli jättekul! Wiiie!

Just nu är jag själv hemma, David är å träffar ett gäng kompisar, planerar inför helgen då dom ska åka å campa nånstans ihop. Så nu ska jag sätta på hög och go musik och scrappa lite tänkte jag :)

Förlåt för kass uppdatering, men nu kom det ju ett långt inlägg iaf :P
PussHej!

Inga kommentarer: