torsdag 13 augusti 2009

Blubb...

Idag är en såndär Jag-Vill-Bara-Ligga-I-Soffan-Och-Glo-Dag.... Men icke då! Idag måste jag både tvätta och städa.... =/ Blubb säger jag... Blubb...

Men det går snart över...

Vad ska man göra i helgen då? Fredagkväll är planerad, men resten då?? Jag ska ju va ensam hemma hela långa helgen... ovant... vet inte vad jag ska göra med all tid :P Ingen bil kommer jag ha hemma heller så då kan jag stryka handla en massa nya blommor till lägenheten (tänker jag inte göra med cykeln..) och åka till hindens rev med systemkameran (tänker jag INTE göra med cykeln!!) från listan... Det hade jag gärna gjort annars... Men men... Det löser sig...

Igår va jag och kikade på Scotts ;)
Mina kusiner Anna och Josefine va på besök i stan och undrade om jag ville hänga med dom och deras kompis Felicia till Stadsparken, så det gjorde jag! Först kom dom hit en sväng och vi fikade, gott med hembakat ;) sen gick vi fram till stan. Träffade även Elin och Jannike en sväng :)

Denna veckan har gått segt... är så trött på nått konstigt vänster... har ju sovit som vanligt ungefär... men men... Får väl försöka vila upp mig i helgen :)

Nu får det väl bli en sväng ner till tvättstugan... =/
PussHej!

Inga kommentarer: