måndag 27 juli 2009

Vill!

Det blev icke några räkor idag... Får bli nån annan gång, kanske måndag v. 33, vad sägs tjejer? :)

Istället blev det en fika på Larssons med Jannike och Elin, en kaffemocca och några chokladbitar...

Känner mig en aning rastlös nu... vet inte om det beror på kaffet eller inte, men men... känner att jag vill hitta på en massa roliga saker framöver! Jag och Jannike satt där med våra kalendrar och småplanerade lite :P vill göra det... å det.... å det... Massor!

  • Ullared
  • Fota ute på hindensrev
  • Räkfrossa
  • Utomhusbio
  • Minigolf
  • Shopping i Gbg
  • Campa igen
  • ...

Och så vill jag... men ändå inte... och så vill jag igen, men sen alboslut inte... ibland vill jag det, ibland vill jag motsatsen... hur ska man veta... bläää :P

Ne... vad ska jag nu göra för att stilla min rastlöshet?...

Inga kommentarer: