tisdag 28 juli 2009

Glad nu :P

Haha den där listan jag skrev i söndags har jag inte följt speciellt bra! :D
Igår blev det inte räkbuffé, utan fika istället och idag blev det inte träning, utan:

En mysig tripp till skogshyddan :)
Först åt vi varsin baguette, jag med kycklingröra och David med skagenröra. Jag tyckte min va godast och David tyckte sin va godast, bra va?! *hihi*
Sen blev det en omgång minigolf... Det började bra, första banan tog jag på ett slag! Men sen gick sämre... slutade med en förlust på två poäng, attans...
Men nu har jag ju värmt upp till imorn ;)
Då blir det skogshyddan med Emelie m.fl!
Efter minigolfen blev det en fika! Klings MadeiraTop och citronte för min del!

Idag har jag varit riktigt less... inget har känts kul... vill bara hitta på en massa roliga saker... inte en massa "måsten" som tvätta, städa, laga mat, träna... Så idag sket vi i allt det där och hade det gött och avslappnat på skogshyddan istället :) Så nu mår jag mycket bättre!

Nu ska jag lägga mig intill älsklingen och kika lite på tv :)
PussHej!

Inga kommentarer: