onsdag 8 juli 2009

Särö & Gbg!

Även denna resan va underbar :) Har haft det jättemysigt och roligt :)
I lördags åkte vi till Särö för att bo en natt på Säröhus, ett hotell med relaxavdelning, lite som ett spa fast man ordnar allt själv... kan man säga :P Där låg i mest i poolen, badade jaccuzzi och bara hade det allmänt gött :)

På söndagen åkte vi in till centrala Gbg för att bo två nätter på Hotel Odin, men först gick vi till Liseberg, där åkte vi SpinRock, Bergbanan, Virvelvinden och Pariserhjulet :D Hihi! Sen tittade vi på Carl-Einar Heckners varité, jättebra och rolig :) Sen checkade vi in på hotellet och herreguuud vilket hotellrum!!! Vi hade kök och skinnsoffa och grejer, det va som en normalstor etta, oj oj oj!! Vilken lyx! Där trivdes vi finfint ;)
På kvällen åt vi mat som vi fick gratis på hotellet ;) och drack lite drinkar i baren!

I måndags va det shopping som gällde, hittade inte så mkt direkt, men men... det blev lite trosor, en bolero och en massa scrapbookingsaker ;) På kvällen gick vi på bio! The Proposal blev det, den va rolig, kan jag allt rekommendera.

Igår va det utcheckning... efter det gick vi till Haga för att kolla deras shoppinggator, men det va inte mkt att ha... mest antikaffärer och sexbutiker :P hehe! Men det blev en fika på det omtalade fiket som har bullar stora som tallrikar! (och jag skojjar inte!!)
Sen for vi till IKEA! Och nu sitter jag här vid vårat nya skrivbord! :) Så fint så :)

Igår när vi kom hem åkte jag till Åsa, det blev en massa tjejsnack och våfflor, mysigt värre! Riktigt trevlig kväll!

Och idag ska jag och Åsa åka till Överby, får hoppas att jag hittar mer där än jag gjorde i Gbg :)

Ha en bra dag!
PussHej!

Inga kommentarer: