torsdag 23 juli 2009

Harrys!

Nu har jag bokat bord!!
Imorn blir det alltså ut å äta!
Jag, Elin, Jannike, Fia och Emelie ska dit, ska bli skojskoj!
*tummen upp*

Synd bara att Åsa-gumman inte kan... Får bli en annan gång!

Idag har jag varit sjuuukt trött... blev inte mkt sömn i natt direkt... Jag läste lite för länge... till 00.00... sen kunde jag inte somna och när jag väl gjorde det så vaknade jag stup i kvarten för att min sjukling sov så dåligt och låg och vred på sig... Stackarn hade 39 graders feber... men nu är han feberfri... gick över fort, skönt det :) *puss*

Snart är det helg igen då! Gööött... är helt slut efter nästan en veckas jobb... Ska sova lääänge har jag tänkt ;)

Nu ska vi ner till tvätten... *puh*...

PussHej!


2 kommentarer:

Gordon! sa...

Ja å då ska jag suuupa skallen av mig!!!!!

Fiiiiiiiiiiia! sa...

Inte supa skallen, men lite gnuter och katej ska sitta fint ;)! 5/5 toasters :D