fredag 29 maj 2009

F r e d a g !!!

Nu är det freeeeedag! Och klockan är bara tre och jag är redan hemma!!! GÖÖÖÖTT! Började nämligen kl 6.00 imorse, så då flexade jag ut nu på eftermiddagen, extra härligt en fredag!

Visst blir man glad av det fina vädret?? :D Va ute på lunch med "lunch-gänget" idag, blev kycklingspett på 3B på uteserveringen!! Häääärligt! Blev riktigt varmt i solen där! Och maten smakade fiiiiint!

Ikväll blir det en tjejkväll igen ;) Först ska vi sitta hemma hos Elin på balkongen och dricka lite vin/cider, sen blir det nån drink på uteserveringen på café o bar, måste ju ta vara på det fina vädret ju! :)

Imorn blir det grillning och brännboll hos Björn, en kille på jobbet! Ska blir riktigt kul de me! Vi ska öva inför brännbollsturneringen med jobbet nästa helg :P Måste ju vinna!! Tsss.... :D
Imorn kommer jag träffa en Emilia Andersson, men ungefär en sådär... 21 ½ år yngre än mig :D Björns yngsta dotter heter nämligen samma som jag :D tihi!
Nu ska jag scrappa lite faktiskt, har hållt på med samma LO i flera dagar nu... börjar bli lite trött på att det ligger framme hela tiden (David också får den delen...), ser så himla stökigt ut... Så tänkte göra klart den nu, sen ska det blir lite städning... eller iaf lite plockning :P
Ha en bra heeeeelg!
PussHej!!! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej tack för din kommentar :-) blev glad efetrsom det lät så spralligt och härligt. Sen kom jag hit och får samma känsla av dina inlägg :-) bra när man kan förmedla sin personlighet ända ut i text och vidare till andra :-)

Ha en bra dag!

MVH Emma-Melvins mamma


Kunde inte kommentera på annat sätt än genom anonym..