måndag 18 maj 2009

Helgeeen!

Nu va det ett tag sen jag skrev... så nu är det väl dags :P Tänkte skriva om helgen som gått faktistkt... så:

I fredags va det födelsedagsfest för Christoffer och Karin, trevligt, trevligt! Påväg hem fick jag skoskav av mina nya klackskor, så då blev det en tur på Davids axlar :D usch va läskigt de va... :P Men jag kom ju hem tryggt iaf!

I lördags blev det inte mkt gjort... Vi va sega båda två, men lite senare på dagen blev det en tripp till brigers, David köpte en glass och jag köpte godis! För första gången på flera månader! Och gott va de ;) Sen satt vi en liten stund i Örthagsparken, mysigt!
Sen gick vi hem och latade oss i soffan lite till innan det va dags att åka till farmor på 80-årskalas! Där va det smörgåsbord, kaffe, kakor och tårta. Lite eurovisiontittande blev det också! Röstningen tittade vi på hemma sen, fast jag somnade i soffan... intressant va ;)

Igår va det också mest lugnt, tittade på Morden i Midsommer, hyrde Yesman med Jim Carrey, jätterolig va den! Sen åt vi chips och godis också :D En riktig fuskhelg har det varit, men det får man ha ibland :)

Idag har vi varit på Riksbyggens årsstämma och David blev suppleant! Haha! :D Vi visste inte ens va det va först! Vi får väl se hur detta går så :D

I denna veckan ska jag bara jobba tre dagar, och en är redan avklarad! :D Har tagit ledig på klämfredagen, så det blir långhelg till helgen, FYRA dagar ledigt, hääääärligt!! Ska bli så gött... är rätt trött på allt som har med Eurofins att göra...!

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och titta lite på tv!
PussHej!

Inga kommentarer: