måndag 9 mars 2009

Snyggiiiiiing!!!

Jag har världens snyggaste pojkvän! Vi va runt på stan nyss och letade kostym till David, GARRRRR säger jag bara! ;)

Att det skulle vara så lätt att hitta en supersnygg kostym till mig supersnygga pojkvän, det trodde jag inte! City Herr (eller vad det nu heter) kan jag verkligen rekommendera! Jätteservice minded, första kostymen som han tog fram va den som va bäst, han ser verkligen vad man passar i! Dessutom rolig och social, men vet dock inte vad han heter :P Kostymen va iaf skitsnygg, men David köpte den inte... kanske ska göra det imorn... vi funderar på om den är lite dyr... kan få en kostym på tex dressman för halva priset... fast inte lika snygga... det blir nog denna från City Herr iaf ;) garrrr!

Nu har vi precis ätit tahimat! Stekta nudlar med kyckling, ägg, jordnötter och grönsaker, smarrigt! Matlåda blir det också ;)

Nu ska jag kika klart på Vänner!
PussHej!

Inga kommentarer: