måndag 2 mars 2009

Kaffemocca! *slurp*

Jaha, vad ska man skriva idag då? :)
-
Jo... Första dagen på nya avdelningen, har väl inte så mkt att säga egentligen, mer än att det känns som att det kan bli bra och att tiden går väääldigt fort när man lär sig nya saker :) Känns kul iaf.
-
Va och fikade med Elin och Fia efter jobbet också, 3B bidde det.. :) En kaffemocca, mitt lilla vardagslyx (eller fusk?), gottit! har kommit igång med kaffet lite igen, fast bara i kaffemocca-form. Har ju inte druckit nått kaffe alls i stort sett, sedan jag och Elin fikade här hemma hos mig och jag drack 4 koppar kaffe på en kväll... :S och det va ett tag sen... Men nu kanske jag klarar att dricka en kopp "vanligt" kaffe igen.. är ju gott ju! :)
.
Btw... Jag är sugen på att scrappa, men finner ingen ro till det... är så mkt annat...
-
PussHej...

1 kommentar:

mathildA sa...

Jag kikade på dina kommentarer och så såg jag den länken till min blogg i en anonym kommentar och läste igenom den. så det var inte jag som skickade länken!=) Jag bara läste och kommenterade sen. Ingn aning om vem som skickade den! Men nu är bloggandet igång iallafall!!=) Puss!