onsdag 4 mars 2009

Jaha, där ser man.

Ikväll bär det iväg till Esplanadteatern :) Vi ska se nån fars där tillsammans med Davids familj, vet inte vad den ska handla om, men vi va där förra året och det va kul, så vi gör en favorit i repris :)
-
Vet ni vad jag gjorde igår?? Jo jag..... *trumvirvel* ... SCRAPPADE! :D
Gjorde tre kort och en LayOut om mammas 50årskalas :) Kuuuuul! Det va ju så länge sedan jag kände att jag hade ro till att scrappa, men igår så! :D Jätteskoj!
-
Jo, jag har blivit utmanad också... :) Så här ska det gå till:
-
- Gå in i mappen mina bilder.
- Gå till den sjätte mappen och välj där den sjätte bilden
- Visa bilden i bloggen och skriv någonting om den
- Invitera fem stycken nya att vara med på utmaningen
- Länka till dom och låt dom veta att dom är utmanade.



Denna bild är från september eller nått. (Jättedålig bild egentligen, men det va den det blev) Det är min pappa, min mamma, Fredrik, Jenny, Davids pappa, (Davids mamma bakom mig, stackarn) och jag... David är bakom kameran antar jag :) Vi har en inflyttningskräftskiva i nya lägenheten, firade och tackade för hjälpen med renoveringen! MASSA kräftor blev det och en hel del snaps! :D Hihi! Jätterolig kväll!
- -
Nu utmanar jag:
Elin
Mathilda
Jannike
Sofie
Elina
-
Nu ska vi snart dra oss, ha det grejt :P
PussHej!

2 kommentarer:

mathildA sa...

Haha, har blivit utmanad från flera håll!=) Grejen är att på Christians dator så har han inga bilder och min dator är ju knäpp med tangentbordet och allt så jag får tyvärr hoppa den här utmaningen!=) Men din bild var så fin så!;) Haha! Puss!

Anonym sa...

Hehe, nepp, du var faktiskt inte just DEN gången =)
vi var ensamma,,,helt bombsäker på det,,,
men vet att du vart med andra gånger,,,

Ok, får väl kanske stanna kvar här då, på min lilla bloggsida :P fast den är inte världens roligaste...=/ :P Pöss