onsdag 25 mars 2009

S o m m a r !!!

Jag längar till sommareeeeeeeeeeeeeeen!!! Så otroligt mycket! Jag har verkligen snöat in mig på sommaren och semestern, ska ju ha min allra första riktiga semester, hela tre veckor tänkte jag ta ut! Jag tänker på sommaren, värmen, balkongen, sommarkläder, uteserveringar, Göteborg, camping, spiken, sooool, baaad, åka bååååt m.m m.m hela dagarna!!!! :D...V i l l...h a...d e t...n u u u ! ! ! Nu, nu, nu med en gåååång!

Och listan på vad som ska göras i sommar, den är låååång ;) Vill få ut så mycket som möjligt av semestern, David tror inte vi kommer hinna med allt, men jojjemän, klart vi kommer ;)

Nog om det!

Idag va jag och David på Optimera (gamla byggvaror) efter jobbet, skulle titta på trätrall till balkongen (ska bli sommarfint!!! Har köpt fina balkongmöbler också!), men det blev en besvikelse... eller inte på just trallen, förutom att det kostade mycket mer än vad vi tänkte oss, utan att personalen känns så: "Äh, det kan inte jag så jag skickar vidare kunderna till nån annan"... Om och om igen... Ingen bra service... så vi ska köpa på coop istället ;) Hehe...

Sen släppte David av mig på stan, pussades HejDå och när våra läppar möttes fick vi en stöt så det skrek om det! AAJ!!! Gjorde ont länge efter... tokigt :P Sen träffade jag Elin på tôrt ;) gick till VeroModa, Gottis och sen tog vi en fiiiika på 3B såklart! :) Sen gick vi hem ihop och nu sitter jag här! (Ensam... David är hos sina föräldrar och äter våfflor, fuuuuusk!)

Nu har jag börjat frysa lite här... (Det är ju inte sommar än) så nu ska jag ställa ifrån mig laptopen, krypa ner under min jättegosiga filt och titta på roomservice!

Ha det kalas! PussHej!

1 kommentar:

Lovisa sa...

Tänkte bara berätta, inte för att jag vet vad det kostar på Coop å sådär, men på Ikea har dom trätrall för 46:-/st, jättefina =)