måndag 9 maj 2011

Världens finaste present?

Igår fick jag en present av min moster och kusinerna Anna och Josefine, tror faktiskt det är den finaste present jag nånsin fått! Det är en dvd som handlar om mig och min släkt när jag va liten, de har "klippt och klistrat" med massa olika filmer som mormor och morfar filmat. Jag skrev en annan gång om min mormor (emiliaandersson.blogspot.com/2010/08/min-mormor.html#comments) och att jag är ledsen över att jag inte minns henne, så de fokuserade på filmer där mormor är med. Jag blev jätteglad över denna film och känner mig riktigt rörd! Tack, ni är bäst! <3

Tittade på hela filmen igår, den är jättefin! Och trailern (ja, till och med en trailer har de gjort!) är så fin att jag grät! Tack igen!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer: