söndag 29 maj 2011

27 timmar kvar till semestern!

Kom precis hem från skolan, har varit där och pluggat några timmar. Det är vad den senaste tiden har bestått av, men jag ser ljuset i tunneln - om 27 timmar har jag semester! :D


Imorgon kväll kommer David hit och på tisdag förmiddag flyttar vi hem mig till Lidköping, sen ska vi åka till Göteborg för att fira Davids kusin som tar studenten, på onsdag ska jag jobba på Eurofins (upplärning inför sommarjobbet) och efter det har jag inte ett dugg planerat fram till 27:e juni! Så underbart skönt! Förhoppningsvis åker jag och David till soligare breddgrader en vecka och vi ska nångång på en utflykt som David har planerat, det enda jag vet är att vi ska cykla - spännande!


Kreta augusti 2010



David på hyrd cykel under vår campingsemster i Västervik sommaren 2009


Nu ska jag äta någon kvällsmat, får se vad kyl/frys/skafferi har att erbjuda, tror det blir varma mackor =)

Inga kommentarer: