tisdag 4 januari 2011

Skövde

Igår kväll satt jag i min minimala soffa här i Skövde och snaskade godis och läste Elsas mode (som jag fick i julklapp av mamma och pappa) samtidigt som tv:n va på. Programmen Chuck, Spårlöst och Nyheterna gick i bakgrunden, jag läste en bra stund med andra ord. Sen borstade jag tänderna med den lila Skövde-tandborsten som vilat i två veckor och satte larm på kl 6.40 innan jag gick och la mig i den dammiga sängen för att sova.

Idag började skolan kl 8.15, 1,5 timmes mattelektion, sen räknade jag och Josefin i klassen matte lika lång tid. Hem en sväng för att äta lunch (hann visseligen läsa lite i boken undertiden), sågs i skolan igen efter lunch och räknade matte i 3 timmar till!
Efter det kände vi oss duktiga och unnade oss en fika på stan ;) Kikade även lite i affärer och jag handlade mat.

I morgon är det en vecka till tentan!

Inga kommentarer: