tisdag 25 januari 2011

God kväll...

Just nu är jag väldigt sugen på att krypa ner i min nybäddade säng, men måste tyvärr vänta lite till. Har tvättid och sista maskinen är inte klar än!

Jag har inte skrivit här på ett tag nu, har ju varit i Åre och i helgen var jag i Lidköping. Ska försöka bättra mig :)

Till helgen ska jag till Stockholm tillsammans med Fia och Elin och hälsa på JANNIKE!! :D Tusen år sen sist, så det ska bli kanonkul!!

Väntar fortfarande på resultatet på tentan i linjär algebra vi hade 11 januari, vill veta nu!!

Ikväll har jag (förutom tvättat) lagat mat på riktigt, riktig mat, för första gången på läääänge! Så gott det blev! Jag gjorde en gryta på kyckling, färska champinjoner, lök, vitlök, buljong, creme frachie smaksatt med svamp och matlagningsgrädde, supersmaskigt om jag får säga det själv ;) Imorgon ska det bli köttfärssås!

Nu ska jag titta till tvättmaskinen!
Sen blir det: God natt!

Inga kommentarer: