fredag 7 januari 2011

Helg i Skövde

I onsdags eftermiddag åkte jag till Lidköping för en kort visit. Myste med min going på kvällen och igår var jag med Åsa och David. Kom tillbaka till Skövde igår kväll och var då med Andrea och Reem hemma hos Reem, hon flyttade till Skövde i början av veckan, vi blir bara fler och fler från klassen som bor i "stan", det tycker jag är kul =)

Idag har jag pluggat matte med Andrea och Josefin. 6 timmar. Jag har inte riktigt fattat att det är fredag idag, det känns snarare som måndag. Fast i morgon kommer det nog kännas värre. Tillbringa hela lördagen i skolan och plugga matte... Man kan ju ha roligare.

Ikväll har vi iaf haft trevligt, vi har ätit smågodis och tittat på Let's Dance =)
Nu får jag väl snart gå och lägga mig så jag orkar i morgon!
God natt!

Inga kommentarer: