onsdag 28 oktober 2009

Vardagslyx!

Nu mår jag bra! :)

Har precis haft en jättemysig kväll med familjen Hill! Lena (davids mamma) fyllde år i lördags så idag bjöd vi (david, jag, davids syster (Jenny), davids systers kille (Fredrik)) henne och Davids pappa på trerätters ;) fast Jenny har gjort det mesta jobbet, och jättegott blev det!
Förrätt = avokado med räkröra.
Varmrätt = pastasås med kräftskjärtar, vitt vin, creme fraiche mm.
Dessert = Hemmagjord chokladmousse!
Plus två glas vin, kaffe och Baileys Mint på det ;)

Som sagt, mår riktigt fint nu!
Riktig vardagslyx!

Idag är det ju onsdag, helgen närmar sig... :) Ska bli en toppenhelg det här! På lördag förmiddag ska jag träffa Albin med familj en liten sväng, har inte träffat dom på jättelänge nu! Hoppas på en jättegosig kram fram Naima <3 Malva får väl få en av mig, hon är ju för liten för att krama tillbaka än :P
Sen på lördag eftermiddag går bilen mot Gbg! Och självklart Winnerbäck i högtalarna! :) Denna helg är det nämligen dags för (första) konserten med Lars Winnerbäck! Ska denna gång åka med Amanda och Linda (från jobbet) och Lindas kompis Jessica! Blir övernattning på Lisebergs hotell och shopping på söndagen, ska bli jättekul att komma iväg lite!!

Det va det de... känns som jag hade mycket mer att skriva, men nu minns jag inte :P
PussHej!

Inga kommentarer: