fredag 23 oktober 2009

Äntligen helg!

Vilken skitvecka det har varit! =/ Usche...

Nu är det iaf fredag och det innebär lediiiiiig i två dagar!! :) Ikväll blir det mys här hemma med Älsklingen, får se hur länge han håller sig vaken bara... ;) risken finns att han efter några extra kvällar på jobbet somnar i soffan runt ca... 20? ;) haha! Nej nu ska jag inte va elak! :) Han är så goo min David! Men tycker allt att han kan komma hem nu, jag är hungrig! :P

Imorn blir det heldag på De la Gardie, högskoleprovet! :S
Sen på kvällen tror jag minsann att det vankas partey ;)

Söndagen är planerad för sömn, lååångt in på eftermiddagen ;) eller iaf tills jag vaknar av mig själv :P Ska bli göttigött! Ne, men söndagen är helt ledig änsålänge... fira Davids mamma kanske? Hon fyller år imorn :)

På tal om det, jag måste ju göra ett grattiskort :) Och på tal om det, så gjorde jag ett dopkort igår ;) Söta Mathilda ville att jag skulle göra ett till henne, jättekul! Kanske kommer upp en bild nån annan dag :)
Hepp då ska vi se vad jag kan pyssla ihop till Lena :)

PussHej!

Inga kommentarer: