lördag 6 september 2008

Min Lördag.....

Jaha... då blev inte kvällen alls som jag hade tänkt mig... David ska festa ikväll och jag hade sett fram emot en Emilia-kväll i flera dagar, men nu, när kvällen är här, så känns det inte alls kul... ska jag sitta här alldeles ensam och uggla, när alla andra är å har det kul? - David festar med sina kompisar, Elin är på myskväll hos Thomas, Åsa är hos sin älskling i Skövde och Fia är i Gbg...

Men men... Får väl försöka göra det så bra som möjligt och tänka på det positiva... Det är ju faktiskt itne jag som kommer va bakis imorn, och det är ju faktiskt bara ikväll David är borta, annars har vi ju det mysigt i soffan framför tv:n och går och lägger oss ihop varje kväll.
Så istället för att sitta här och deppa kan jag ju faktiskt ha det riktigt gött - käka godis (det är ju lördag), lyssna på Lasse (som jag inte gjort sedan konserten 20 juli), ha lite hemma-spa (kommer inte ens ihåg när jag hade det sist), scrappa (minns jag knappt heller när jag gjorde sist, sakerna hamnade på vinden efter flytten, men nu är dom på plats igen), dricka nått glas vin (är ju aldrig fel) och titta på en romantisk dramakomedi (sånna som david inte gillar) som kommer senare ikväll :) Det låter ju faktiskt inte helt fel :)

Nej nu ska jag inte hänga läpp, det här kan ju bli en toppenkväll, frågan är ju bara hur jag ska hinna med alltihop ;) hihi!

Hoppas vi allihop får en toppenlördag :)

Jag avslutar med en bild från kräftskivan på mig och min mamma och en hälsning från Åsa-Gumman! :D Hihi!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du får en mysig kväll.. jag sak tänka på dig. Älskar dig. puss