söndag 21 september 2008

Jag snor denna från dig Mathilda! ;)

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Mm, tack så mycket!

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Ha en bra dag på jobbet, jag älskar dig

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Ja jag vet men jag har verkligen inga pengar

Vilket sms blev du mest berörd av?
Emilia du är underbar

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Elin har haft värkar i natt!

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jag vet inte när vi ska åka till Lidköping, men jag ringer när jag kommer

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Jag älskar dig

Vad vill du höra mest av allt?
Hur går det på kalaset?

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Fyller du år idag?

Din romantiska replik?
Ville bara berätta hur glad jag är att jag får ha en vän som Du!

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Vi är ju nästan grannar ju


Hehe det där blev ju rätt tokigt :P men lite skojigt va det allt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snodde den här från dig ;)
Tack så mycket.. den ligger lite utanför Nacka och vi får tillträde den 1 december, som jag vet nu ialla fall!! kramar