fredag 28 mars 2008

Nu har även jag skaffat en blogg!

Så där ja! Nu har även jag, Emilia Andersson, skaffat mig en blogg! Där ser man!
Har ju funderat på att skaffa mig en blogg ett tag och idag känns som den ultimata dagen :P Sitter här hemma, ensam framför datorn (David har redan krypit till kojs) är lite rastlös, men småtittar på Let's Dance-finalen, så då kan jag ju ta å skriva lite samtidigt!

Vet inte riktigt vilka som kan tänkas vilja läsa om mig och min vardag, men ni som tittar in kan väl säga hej! Skulle va kul :)

Det va tänkt att jag och David skulle ha en liten myskväll idag, eller det va vad jag hade tänkt iaf :P tror han hade tänkt det också, men efter maten så blev David riiiiktigt trött (men inte så konstigt det efter en hel arbetsvecka och en kurskväll!) så nu får jag underhålla mig med min blogg ett tag!

Imorn ska vi på fyra kalas i ett (!), min moster, mina tvillingkusiner och mitt kusinbarn Lukas! Ska bli trevligt, va länge sedan jag träffade allihop! Efter det ska jag skynda mig till Mathilda och Christian, där är väl festen redan i full gång när jag kommer, men ska göra mitt bästa för att komma ikapp! ;) Sen bär det iväg till Eddies! Är ju 50 % på allt där imorn! Inte helt fel!

Blev ett långt första inlägg! :P
Ha det fint! Å glömt inte att säga hej :)
Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman! Är jag den första som lämnar spår efter mig. Jag kommer vara en av dina trogna läsare. Jag hoppas på mycket trevlig läsning! Lycka till med nya dagboken! =) Puss puss