söndag 30 mars 2008

En kul grej!

Tio första:
Första bästa kompis: Susanna
Första bil: har ingen bil
Första kärlek: Niklas
Första husdjur: fiskarna Olle och Gunbritt
Första semester: Oj… vet inte riktigt… Kreta kanske
Första jobb: jordgubbsplockning
Första köpta skiva: Ingen aning… Skönheten och odjuret eller nått :P
Första riktiga kyss: Peter
Första piercing: har bara hål i öronen
Första konsert: BSB

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Xider spring
Sista bilfärd: Hem från Davids föräldrar alldeles nyss
Sista filmen du såg: Wallander i måndags kanske?...
Sista bubbelbadet: Minns jag inte
Sista spelade cd: Marit Bergman tror jag
Sista gången du grät: måndagen på påsklovet
Sista måltiden: En jättegod gryta med ris hos Davids föräldrar
Sista bion: Guldkompassen
Sista boken: Sista chansen tror jag den heter

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej
Varit på tv? Inte jag vad jag vet :P
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej!
Haft ett one night stand? Ja
Busringt till nån? Ja

Sju saker du har på dig:
Jeans, top, bh, trosor, strumpor, glasögon, bälte. Fick nog med allt jag har på mig t.o.m! :P

Fyra personer du kan berätta allt för:
David, Åsa, Elin & Fia

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? CHIPS! lätt!

Två saker att göra innan du dör:
Resa mkt och skaffa barn (i den ordningen också troligtvis :P)

En sak du ångrar:
Kan jag inte med att skriva här juuh ;P

Lite skoj det här faktiskt :) tycker jag ni ska göra allihop!
PussHej!

Inga kommentarer: