söndag 30 mars 2008

God morgon! :P

Nu sitter jag här och mår som jag förtjänar... Lite småhungrig... sugen på chips, som alltid :P
Hade iallafall riktigt kul igår! :D Förfest hos Mathilda och Christian, sen Eddies!
Sitter å funderar på vad jag ska äta.... har inget i bakismat-väg här hemma... inte som man kan äta utan att få jobba lite för iaf :P kanske går till grannen sen (Elan)

Idag blir det iaf bara slött! Ska ligga i soffan å sega hela dagen :) Kanske skriver nått mer inlägg också :P Men som sagt, ni som läser får gärna säga hej :)

PussHej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jaså du hitta också hit ;)
trevligt med ännu en blogg att checka in på :) ha det bra!

mathildA sa...

Hej där! Som sagt, nu ligger din blogg i Mina favoriter!!=) Har lyckats knåpa ihop ett nytt inlägg på min blogg också... men shiet vad taskig fantasi jag har! haha! Kul med din blogg iallafall!!!=D Puss och kram!!