tisdag 6 december 2011

Vad ska jag göra nu?!

Dagen har sett ut som följande:

Vaknade av väckarklockan 6.40 efter att ha sovit knappa 6 timmar, upp och iväg till skolan, föreläsning i Designmetodik 8-10, lektion i Produktmodellkonstruktion 10-12, lunchmöte med Andrea och Verónica, rättade lite fel i rapport, skickade in rapporten, stressade iväg och köpte kaffe innan ännu en föreläsning i Designmetodik 13-15, efter det kroki 15-17, sen redigering av en annan rapport med Emma och Stefan, skickade in den. Sen gick jag hem, har lagat mat och gjort matlådor, har precis ätit upp och nu.... då?

Klockan är "bara" 19 och jag vet inte vad jag ska göra... Andas kanske? Göra nått kul? Jag tror faktiskt att jag kan göra det med gott samvete ikväll.

Det är grymt mycket i skolan fortfarande och jag bara läääääängtar efter julledigt! Vi har sista lektionen 15:e december så det kan man kalla lyx, men vill ha 15:e NU! :-)

Nu ska jag göra nått kul! Först ska jag måla naglarna (Åsa, det går mer uppåt nu ;-) hihi) sen blir det kanske ett armband (ska försöka att inte limma ihop fingrarna denna gången).

Ha det fint!

FÖRRESTEN!! Jag har blivit nominerad till Universitetet i Valencia!! Ett steg närmare målet!

2 kommentarer:

Åsa sa...

haha, det går lite upp och ner, mest ner för min del=)

Jannike sa...

Va kuuuuuul med Valencia! =D
Spännande!! ;)