onsdag 14 december 2011

Längtar!

Bara några dagar till ledighet! De dagarna känns förvisso väldigt långa... men när jag väl är ledig ("ledig"? kommer kanske ha en del läxor att göra...) då ska jag göra massa kul! Så känner jag i alla fall nu när jag inte har tid att göra vad jag vill ;)

Nästa vecka vill/ska jag:
- Baka bröd
- Baka knäckebröd
- Göra praliner
- Göra julgodis
- Kanske stånka kôrv med mamma
- Köpa färdigt julklappar
- Slå in julklappar
- ...vad har jag glömt tro?

Jag längtar hur som helst massor till nästa vecka och:
- Att få bo ihop med David igen!
- Allt på listan här ovan
- 23:e med julfriande med Davids familj
- Julafton med släkten på min mammas sida
- Juldagen med släkten på min pappas sida
- Shoppa på mellandagsrean
- Fira nyår i Hemsedal med David, Peter och Matilda!

Sen börjar det roliga tyvärr lida mot sitt slut... Men det ska vi inte tänka på nu :P

Läääängtar!

Inga kommentarer: