måndag 24 oktober 2011

Tentavecka...

...men jag bloggar ändå, tänka sig!

Konstigt nog var jag mer stressad förra veckan (eller kanske inte så konstigt ändå när jag tänker efter), idag har jag ju till och med lagat mat som jag inte gjort på jag vet inte huuuur länge!

Vi har haft grupparbete i CAD-kursen som vi ska redovisa imorgon, vi är sex stycken i gruppen, redovisningen ska bara vara 5 minuter lång så vi bestämde att bara tre av oss skulle prata, vi drog lott och sjääälvklart blev jag en av de tre som ska prata. Visst, en redovisning kanske inte är hela världen, men en redovisning på engelska inför 90 personer känns inte riktigt okej...! Håll tummarna för mig =)

Annars imorn blir det mer tentaplugg och på onsdag är det dags för tentan i mekatronik/ellära.

Sen ska jag koppla av! Ledigheten innan ny period startar är den bästa ledigheten! =) ser fram emot att göra ingenting i några dagar =)

Inga kommentarer: