lördag 15 oktober 2011

Ääääntligen...

...kan jag blogga från datorn igen! Det har inte gått att publicera nått på flera veckor, så det senaste har jag bara bloggat från mobilen. Men Emilia fixa och trixa lite ;)

Det kan ju kanske va på sin plats att jag skriver nått här igen. Det har varit väldigt mycket i skolan nu det senaste, och är fortfarande, är kvar i Skövde denna helgen för att plugga, så kul har jag det.

Jag fick en beställning på att skriva om hur torsdagskombon på Puls var. Detta innebär 30 min core, 30 min bodypump och 30 min spinning och jag tog mig igenom alltihop och det dessutom ensam! Jag, lilla Emilia, cyklade ensam iväg till träningen för att ingen hade lust att följa med, guldstjärna till mig ;) Om träningen då: det var roligt och jobbigt, i alla fall spinningen! Jag har provat spinning en gång tidigare och det var ett antal år sedan. Då kom jag fram till att det inte var nått för mig, men jag är inte den som är den, så nu var det dags att prova igen ;) Jag tror att det är en riktigt bra träningsform, sjukt jobbigt, men eftersom jag inte ens gillar att cykla (inte ens när det gäller transport) så är det mycket möjligt att det dröjer 3-4 år tills jag testar det igen, men vem vet...

Igår var det den årliga kitschfesten, vilket i korta drag innebär mycket färg, mönster och knepiga kombinationer av detta. Det var himla kul och det är svårt att inte bli extra glad när alla är utklädda och ser ut som stryk ;) Här kommer lite bilder:



Det var allt för idag, nu ska jag sova!

Inga kommentarer: