fredag 1 juli 2011

Nu var det ett tag sedan...

Att jag har börjat jobba kan vara en bidragande faktor till det hela. Men nu ska jag försöka mig på ett inlägg.



I lördags var jag och David i Söne med mamma och pappa, tänkte visa lite bilder därifrån. Jag hade snöat in mig på att ta bilder på massa gamla ting, så jag och mamma sprang omkring på gården för att hitta olika objekt =)

Vad har jag annars gjort sen sist tro?...


Idag har jag varit på after work på Harrys med Elin, det var najs, kittlade dödsskönt i kistan! I söndags var jag och David på Djurgårdsudde och käkade räkmacka och sen fick jag storstryk i minigolf ute på spiken, men en utflykt var ju trevligt i alla fall ;)


Nu är det helg igen och det känns ju helt okej må jag säga ;) Jag har faktiskt inte planerat nånting, känns både skönt och tråkigt, men mest skönt, ska sova läääänge imorgon!

Inga kommentarer: