fredag 22 juli 2011

Heeelg!!

Nu va det länge sen jag skrev, jag har på nått konstigt sätt haft en körig vecka och varit stressad, det är så skönt att det är helg nu och framförallt en lugn helg utan planer!

Bland annat detta har jag gjort sen sist:


I lördags var jag i Trollhättan på fallens dagar med Stephanie. Vi va på en fest tillsammans med Stephanies kompis och hans kompisar. Sen såg jag och S på Veronica Maggio!


På söndagen plockade vi kantareller och klarbär, av klarbären gjorde vi saft och sylt...

...vet inte riktigt hur vi ska klara av att dricka upp 7 liter klarbärssaft.

I veckan har jag (utöver jobbat) träffat Linda och Amanda, jag tog ledigt i onsdags och åkte till Göteborg tillsammans med Rut och Ylva för shopping och hälsa på Johanna, igår var det dags för ännu en omgång saft och sylt, denna gången på jordgubbar och sen träffade jag Emelie, Fia och Elin.

Det har ju blivit en hel del saft och sylt det senaste... sammanlagt har vi nu 4 liter sylt och 12-13 (!) liter saft. Så om nån vill komma på saftprovning är det bara att säga till! :)
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer: