lördag 5 februari 2011

Mina hjärtegull!

Idag har jag och David varit hemma hos mina föräldrar som är barnvakt åt mina brorsdöttrar Naima (ca 3 år och 6 månader) och Malva (ca 1 år och 8 månader), det har varit jättemysigt och skojigt, många kramar och mycket skratt!

Ungefär en timme efter jag och David kom hem ringde det i min telefon och det va Malva (med lite hjälp från mamma).

Jag: Hallå.... Hallå?
Mamma: Nu får du säga "hej"...
Malva: HEJ!
Jag: Hej! Är det Malva?
Malva: JA!
Sen berätta mamma att Malva hade sett ett kort på min i mitt gamla sovrum som hon pekade på. Mamma tog ner det till henne och då kramade hon kortet på mig, och pussade på det! Blev så glad att jag nästan fick en liten tår i ögat! Gullunge!
Jag: Naaaw, puss puss på dig Malva!
Tystnad...
Mamma: Nu får du säga "hej då" då...
Malva: HEJ-Å!

It made my day! =)

Inga kommentarer: