söndag 13 februari 2011

Är i Lidköping...

...och gissa vad jag gör?! Jo - räknar matte! Tro det eller ej! Det är nog första gången jag tar med mig plugget till Lidköping, och definitivt första gången jag har med mig min 2,5 kilo tunga mattebok! Eller nej förresten, nu ljög jag nog lite, men det är nog en av de första gångerna som jag verkligen pluggar när jag är i Lidköping, men nu när boken väger 2,5 kg hade det varit så dumt att släpa på den i onödad, så kände mig så illa tvungen ;)
Dessutom vill jag ju att nästa dugga (som vi har på fredag) ska gå bättre än den förra. Just nu känns det som att det flyter på hyffsat bra iaf, så det är ju roligt när man märker någon förändring :)

Senare idag ska jag träffa Åsa, men först blir det lunch med Älsklingen,
det är nog dags att börja laga den nu!
Ha det fint!

Inga kommentarer: