onsdag 20 augusti 2008

Så där ja...

...efter X antal minuter lyckades jag tillslut logga in på min blogg... så nu ska vi se hur detta går...

Va ju ett tag sen jag skrev här som vanligt... men det händer ju ibland iaf :P

Vad har hänt sen sist då... hm... Jo:

- Har varit på kalas för Naima, lilltjejen är redan 1 år!
- En heldag på IKEA med Älsklingen.
- Måndax-klubben, blev en väldigt seg dag på jobbet dagen efter men men, är det sommar så är det :P
- Metat kräftor med mamma, pappa och David.
- Varit på bio med Åsa, tittade på Mamma Mia, rekommenderas!

Och i helgen blir det kräftskiva här i lägenheten med våra familjer och IKEA.

Känns som att det va en hel massa saker jag skulle skriva, men så känns det ju alltid :P Nu ska jag tydligen äta pizza, hehe!

PussHej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur har ni det i nya lyan ? :)
Var du på denna måndaxklubben som var nu, hmm såg dig inte ?! men de var ju ganska mycket folk ;) ha de så bra !