måndag 25 augusti 2008

Kanske ska ändra mitt namn på bloggen till "fyra koppar kaffe"?

...för det är just vad jag har druckit nu, snacka om att jag är kissenödig :P
Elin va här precis och vi drack kaffe och uppdaterade varandra om våra liv :P

Idag har Åsa kommit hem från Cypern (femstjärnigt hotell med all inclusive, nejdå jag är inte avundssjuk...) Har saknat tösen, hoppas vi kan ses imorn, vad säger du gumman? :)

Inflyttningskräftskivan som vi hade i fredags blev riktigt lyckad, jätteskoj hade vi :) 150 kräftor, nubbe, vin, öl, kex, ost, kaffe, likör, tårta och muffins = mumma! :) Tog en massa snygga kort, men sladden till kameran är på vift, har försvunnit under flytten, ligger väl säkert i nån låda på vinden som allt annat :P men det kanske kommer upp några bilder nån annan gång.

Och igår blev det en vända till IKEA, vi bytte våra halvsnygga Börje, mot 4 Snygg-Börje (haha!) köpte ett badrumsskåp, plus en massa annat :)

Tro det eller ej, men jag är sugen på mer kaffe... "Fem koppar kaffe"? Får se, får se!
PussHej!

Inga kommentarer: