onsdag 12 september 2012

Pre-Wels

I söndags åkte jag till Gbg för en eftermiddag/kväll av planerade inför Wels! Men först åt jag långlunch med Johanna, fd jobbarkompis, i Haga. Trevligt som alltid, synd att det inte blir så ofta bara... På kvällen spelade jag, Stephanie, Sofie och Andrea ett tågspel (ganska passande med tanke på att vi ska åka tåg hela vägen till Wels) och övade tyska hejvilt! (Jag förstår inte = Ich verstehe nicht, Inte jag heller = Ich auch nicht). Natten tillbringades tillsammans med Stephanie och på morgonen kom David och hämtade mig. Vi fortsatte nedåt i landet, först lunch med Åsa och Martin i Halmstad, sen incheckning på Hotel Tylösand, spa, mys, massage och god mat! Igår åt vi härlig frukostbuffé, badade lite till, sen åkte vi till Varberg och hälsade på kusin Josefine! Har haft en härlig långhelg :-)
Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: