torsdag 5 juli 2012

1 dag kvar!

Imorn är sista arbetsdagen innan fyra veckors ledighet!! Jag har jobbat i fem veckor nu och inte varit vidare aktiv här. Jag kan inte förstå hur jag orkade göra saker på kvällarna när jag jobbade heltid innan jag började plugga. Jag pendlar ju visserligen två timmar varje dag, men ändå! Är så grymt trött! Under semestern ska jag göra massa skoj som jag inte orkat göra det senaste. Bland annat lägga in bilder på datorn som jag fotat med mitt nya objektiv (som jag fick av de bästa Skövde-människorna på min 25-årsfest!) och bjuda hem Fia, Elin och Emelie på någon slags fika i de fina skålarna jag fick av dem! Jag fick jättemycket fina presenter, tack allihop, ett speciellt tack till alla ni som gav presenter trots att ni inte va med :)
Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: