onsdag 30 maj 2012

20 km Hofman

Idag har det gått väldigt segt med plugget, en sån där dag då det känns som att inget fastnar och det som en gång gjort det försvunnit ur minnet... så då blev det ett tidigt avslut (halv fem...), är nu hemma och tvättar, diskar och packar, för på fredag far jag mot Varberg! Ska på 20 km Hofman tillsammans med Rickard och Bodén i 3:an, Kajsa i "4:an" och två av hennes kompisar. Vad innebär då detta? Jo - att gå 20 km och dricka en öl (Carlsberg Hof, därav namnet) per kilometer (en öl varannan km för tjejer)! Sen kan man ju också undra hur det kom sig att jag ska på detta, och ja, det undrar nästan jag med :D men skitkul ska det bli! På fredag, direkt efter tentan, åker jag och Rickard mot Varberg och möter upp de andra där, på lördag kl 11 börjar promenaden! Wish me luck!

Kommer hem sent på söndag igen och på måndag morgon är första arbetsdagen på Daloc!

Längtar så otroligt mycket efter att göra ALLT annat än att plugga! Ska bli så skönt att bara ta med sig en liten väska med matlåda i till jobbet, inte stora, tunga skolväskan full med böcker och när jag kommer hem från jobbet är jag LEDIG!

Inga kommentarer: