måndag 5 mars 2012

Woho, jag & Louise har köpt träningskort!

Japp, nu är det dags igen!
Jag är ju inte en direkt som håller mig till regelbunden, aktiv träning... har köpt ett kort på nått träningsställe nån gång då och då, och sen inte utnyttjat det - Emilia i ett nötskal.
Men denna gången har jag köpt ett tremånaderskort, tillsammans med Louise, och jag tror det kommer gå vägen! Gymmet minst två gånger i veckan är det som gäller nu! Dessutom blir ju inte pressen så stor när det "bara" gäller tre månader, så det känns som en vettig start och jag ser fram emot det!

Kom precis hem från första passet och det gick bättre än jag trodde, har ju givetvis tappat massa muskler (!), men sprang på både löpband och crosstrainer (som är det värsta jag vet! typ...) och det gick jättebra =)
Nu hoppas vi bara att det kommer synas nån skillnad fram till sommaren ;)
Hejja mig och Lousie!

3 kommentarer:

Åsa sa...

hejja hejja! =)

Emilia sa...

Tack gumman :D

Louise sa...

Vi är så duktiga!! :D