onsdag 10 augusti 2011

Väldigt knepig och ointressant uppdatering ;)

Nu har jag snart bara en vecka kvar på jobbet! Det ska bli riktigt roligt att börja skolan igen och träffa alla vänner! Fick mersmak efter helgen på Tjörn ;)

Jag ser ljuset i tunneln ;)

I natt drömde jag väldigt konstigt... bland annat att Vero moda hade nyöppning, en kosmetikaffär (som inte finns) hade 50% på allt men de hade inte min mascara och att jag och ett gäng främmande människor sätt utanför toaletten i Kopparporten och väntade på nått, vad vet jag inte :P
Vad får man allt ifrån??

Ikväll hade jag noll matlust, efter en tur i mataffären blev menyn slutligen: en kokt majskolv, en ölkorv, en halv vitlöksbaugette och nu ska jag äta vattenmelon. Knepig kombination, men jag är nöjd och mätt ;)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: