måndag 6 juni 2011

Cykelturen!

I fredags var ju jag och David på den cykelutflykten som David planerat. Vi åkte bil till Töreboda och cyklade därifrån till Sjötorp och sen tillbaka. Det var jättefint väder och jättemysigt =) Det blev sammanlagt ca 4 mil och jag storknade nästan när David berättade hur långt vi skulle cykla, men det gick förvånansvärt "enkelt". Blev lite chockad när vi redan cyklat en mil, det gick jättefort, men jag kan ju säga att sadlarna var inte gjorda att sitta på längre än en mil ungefär... AJ! I lördags hade jag det inte lätt!

Här kommer lite bilder:

Vi hade väldigt roligt åt "ringklockan" som var på Davids cykel. Eller kanske mest jag, David skrattade nog mer åt mig än med mig ;)


Vi och cyklarna =)


Väl framme i Sjötorp parkerade vi hojjarna och gick omkring och tittade, åt glass och rökt lax med potatissallad, allt jättesmaskigt!
En av alla slussar!

Inga kommentarer: