onsdag 30 mars 2011

Ojdå...

...efter ett ganska duktigt uppdaterande så tog jag mig visst en paus. Skyller på tentavecka eller nått... Nu är tentorna iaf gjorda och jag hade en helledig helg i Lidköping =) Härligt! Denna vecka började de två nya kurserna, Designkunskap del 2 och Mekanik. Kommer nog blir bra. Ska snart gå och lägga mig, tänkte bara ge er en liten kort uppdatering. Vad händer framöver då? Jo...

  • Imorgon, torsdag, har jag två lektioner, slutar lunch, efter det ska några av oss i klassen på en liten utflykt, närmare bestämt till Hornborgasjön och titta på tranorna ;) eventuellt blir det även ett stopp på Osterian!

  • Fredag, en lektion, slutar lunch, sen bär det iväg mot Halmstad! Jag och David ska hälsa på Åsa och Martin, ska bli jättekul =)

  • Lördag & söndag tillbringas i Halmstad, blir även ett besök på Gekås på söndagen!

  • Måndag och tisdag blir heldagar i skolan, men på tisdag kväll åker jag och fyra andra ur klassen till LONDON!

  • 6-6 april, heldagar i London! Åker hem...

  • ...lördagen 9:e och får en kort helg i Lidköping!

  • Vecka 15 är min städvecka här i korridoren tillsammans med en granne. Vi har haft "krismöte" angående skitigheten hos oss, så nu hoppas jag det blir bättring på det hela!

  • 14:e ska några av oss i klassen ha pysseldag i DIA

  • 15:e är det DIA-dagen, intressanta & inspirerande föreläsningar, middag och fest.

Det blev visst inte en så himla kort uppdatering.. Godnatt!

Inga kommentarer: