onsdag 9 juli 2008

Hejsan...

Nej, jag har inte glömt bort att jag har en blogg, men med ett heltidsjobb och en lägenhetsrenovering så blir det väldigt lite tid till annat... Även vänner tyvärr... :/ Men igår träffade jag iallfall Elin och Åsa en sväng och det kändes toppen! :)

Renoveringen går iaf helt okej, lite motgångar har ju kommit upp, men så är det... det blir aldrig som man tänkt sig... Just nu vill jag bara va klar med allt förarbete... spackling, slipning m.m m.m... vill börja med dom roliga sakerna, tapeter, inredning och sånt :)

Imorn ska vi till coop iaf, hämta en diskmaskin som vi beställt, känns toooppen!! Ska till mamma och pappa först och hämta släpkärran och prata om ett visst kalas, för det är ju nån som fyller år snart ;)

På lördag blir det troligtvis fest! Känns toppen de me faktiskt ;)

Hoppas du fick nått att läsa som du inte redan visste nu då Åsa, hihi! :)

Ne nu måste jag sova... Natti natti!
PussHej!

Inga kommentarer: